Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2010 15:38 - На Успение на Пресвета Богородица/стар стил 28.08./църквата в Генерал Тошево без свещеник
Автор: panaiotov Категория: Новини   
Прочетен: 1702 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 28.08.2010 15:41


image

След предварително записване за извършване на свето тайнство Кръщение на внучката ми в 11,00ч.на 28 август се оказа,че свещеник няма,макар че имаше и други записани за по-ранен час.
image

След намесата на църковната служителка св.тайнство Кръщение беше извършено от отец  Петър Димитров,който по думите на същата служителка обслужва храмове нейде по селата.
image

Най-после в Генерал Тошево трябва да се назначи свещеник,който да служи на местната християнска общност ,и който умее да приобщава православните християни към вековните християнски ценности.Това е работа за Негово Високопреосвещенство Варненския и Великопреславски Митрополит д-р Кирил  и кмета на общината Димитър Михайлов?




Тагове:   успение,   Тошево,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ти много пъти писа, че отец Петър е ...
29.08.2010 09:12
Ти много пъти писа, че отец Петър е циганин и няма работа в църквата. А как се съгласи той да кръщава внучката ти. Митраполита ще назначи нов свещеник в Тошево. Но и него ще оплюете както предишните. Пък кмета не е духовник и едва ли има власт да назначава попове.
цитирай
2. panaiotov - Никога
29.08.2010 09:37
Аз никога не съм писал,че отец Петър е циганин-нещо много бъркаш.За мен, кой е свещеник в църквата ,няма значение.Стига да спазва канона.От моята уста кощунствена дума не само за отец Петър,но и за другите свещеници ,не е излизала.По всичко личи,че това се върши от хора,които имат интереси там.Само не ми казвайте,че аз имам някакви интереси в църквата.Кметът не може да назначава попове,но може да разговаря с митрополита и този проблем да се реши трайно.И тука станахме за смях.
цитирай
3. анонимен - Пардон, исках да кажа, че в блога ти ...
29.08.2010 10:32
Пардон, исках да кажа, че в блога ти имаше подобни твърдения за етноса на отеца Петър. Аз съм невярващ (атеист), но и да вярвах, нямаше да му търся националността. В църквата ни е пълен хаос защото явно има какво да се краде. А щом там се краде, какво остава да правят другите. Митрополита сам решава кого да назначи. Кмета и да му приказва е все тая. Кмета трябва да помага на църквата и доколкото чувам го прави. Пък митрополита да си стегне хората.
цитирай
4. анонимен - ЗА ОТЕЦ ПЕТЪР СЕГА И ЗАВИНАГИ ЗАБ...
29.12.2010 21:52
ЗА ОТЕЦ ПЕТЪР СЕГА И ЗАВИНАГИ ЗАБРАНЯВАМ ДА СЕ ГОВОРИ И ДА СЕ КОМЕНТИРА ТОИ СЛУЖИ НА БОГ И БОГ ДА МУ ПОМАГА ДА ВОДИ СТАДОТО СИ ЗА СЛАВА БОЖИЯ !!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: panaiotov
Категория: Новини
Прочетен: 1031719
Постинги: 1849
Коментари: 1054
Гласове: 1044
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930