Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2010 17:38 - Преди минути бяха официално открити финалите по баскетбол за момичета от 5-7 клас в Генерал Тошево
Автор: panaiotov Категория: Новини   
Прочетен: 1910 Коментари: 7 Гласове:
0




image

Отборите в очакване
image

image

Отборът на Ген.Тошево.Знаменосци вдигат знамената.

image
image

Мажоретки поздравяват участниците и публиката.
Поздравявам отбора но ОУ"Хр.Смирненски" с първата победа и желая успехи в игрите.



Гласувай:
0



1. анонимен - Колко лева ще отмъкне Весо Добрев, ...
14.05.2010 07:36
Колко лева ще отмъкне Весо Добрев, шефа ти Стою и жените им. Това не са ли наши пари. Като пишеш за хайдутите от общината защо не кажеш нещо и за сапартийците си, другарю.
цитирай
2. panaiotov - Не съм ги слагал аз там
14.05.2010 07:49
Първо,не са ми съпартийци нито В.Добрев,нитоСт.Стоев,нито жените им.Доколкото знам тези хора разбират от баскетбол и е нормално те да участват в организацията на такова състезание.Второ,от Тошево има и други,които са дейни в това първенство.Защо не кажеш и техните имена? И трето,питай ръководството на общината какво търсят посочените от теб личности в този турнир?Блогът ми не е място да изказваш тъпанарските си виждания,другарю.И си напиши името щом си толкоз ербап.
цитирай
3. анонимен - Прав си че не са ти съпартийци защото ...
14.05.2010 08:08
Прав си че не са ти съпартийци защото ти беше при тях но се изметна като курвенски гъз и отиде в ГЕРБ
цитирай
4. panaiotov - Ако глупостта имаше криле,ти отдавна щеше да летиш-анонимен 3
14.05.2010 08:46
Никога не съм бил член нито на ДСБ нито на АТАКА.Защо ли си губя времето с теб?Колкото и да се почесваш по мен ще си останеш краставо и страхливо куче.Моята партийна принадлежност и политически възгледи са си моя работа.Но няма да скрия,че някои от идеите и на ДСБ и АТАКА ми допадат.За твое сведение от 89 г.политическите ми възгледи са в дясното политическо пространство.За разлика от онези,към които сигурно и ти пренадлежиш,дето за да запазят меките си столчета ,стоят на колоне пред началниците.Поне в това никога не мога да бъда обвинен.Хулите срещу мен целят да млъкна.Няма да стане.Не разбрахте ли,че как де е устата ми не можете затвори?
цитирай
5. анонимен - забравили че беше председател на ...
14.05.2010 10:12
забравили че беше председател на СДС?!
цитирай
6. panaiotov - Радвам се
14.05.2010 12:05
Радвам се,че напомняш това.Само потвърждаваш горните ми думи.Оставай със здраве.










цитирай
7. анонимен - До анонимен 1
14.05.2010 16:47
Другарю-освен да злобееш и плюеш си научи урока.Тези хора се занимават с НАШИТЕ ДЕЦА-явно ти нямаш-без допълнително заплащане.Баскетбол,волейбол и тенис -това е здраве за децата ни.По-добре ли е да стоят пред компютъра или да висят по кафенетата.А за кражбата на парите ни питай другаря зам.кмет Георгиев-дето купуваше месо,ориз и други хранителни продукти-развалени или с изтекъл срок от фирмата на братовчед си и то на завишени цени.За това има документи.Обаче кмета го наказа с глоба от 50 лв.само и изгониха една директорка,за това че е посмяла да предпази децата от отравяне.Коментирай сега ДРУГАРЮ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: panaiotov
Категория: Новини
Прочетен: 1029967
Постинги: 1849
Коментари: 1054
Гласове: 1044
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930