Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2010 08:55 - ЗА КОМЕНТАРИТЕ И ....ПСУВНИТЕ
Автор: panaiotov Категория: Новини   
Прочетен: 734 Коментари: 2 Гласове:
0



                                    

 

Не ми е притрябвало много,но пак ще разлая кучетата.Верните кучета. Тази вечер мисля да сложа край на епистоларните си отношения с главните герои.Други отношения аз с тях нямам.Все пак искам да ги попитам.Защо  толкова  и на какво се ядосахте,господа-другари?Как стана така,че толкова дружно зинахте срещу мен?Но вие ме познавате отдавна.С какво ви засегнах?Че написах няколко въпроса към управляващите в общината,че попитах за заплатите на големите началници?Аз не се интересувам от заплатите на обикновения чиновник?И той, като повечето българи,се бори за насъщния.Не,че толкова ме засягат и заплатите на началниците.Та ние ги знаем.Но е криза и преди дни на обществото станаха известни заплатите на премиера,депутатите,министрите .Да не би заплатите на нашите управници да са държавна тайна.И фирмите,изпълнявали обществените поръчки през последните години са известни.И какви мероприятия,въпреки нежеланието на гражданите,се провеждаха и по тях се пръскаха народни пари.И кои чиновнички си доучваха на наш гръб знаем,както,че фабрика за органични храни и консерви със 120 работни места просто няма да има.Всички знаем това.И с право ме наричате популист,щом задавам въпроси,на които знам отговора.А по-малък популизъм ли е да обещаеш предизборно нещо и после да не го изпълниш?

И тъй като смятам да прекратя  отношенията с вас искам да кажа още нещо относно коментарите.Прав съм бил,много съм бил прав като съм запазил копия от всички документи,касаещи отношенията между Областната управа и ОДК.Някои мастити чиновнички ще се пукнат  в усилията си да плетат интриги.То там,горе в бялата сграда,без това не може.И тъй като винаги съм уважавал мнението на хората не съм изтрил от блога си почти никакви коментари.С изключение на откровените псувни.Всичко,което са отнася до мен ,съм оставил.Нека хората четат и си правят изводи.И коментара на господин Дяко Дяков можете да прочетете.Може да не съм съгласен с него,но съм длъжен да чуя и неговото мнение.За разлика от джавкащите палета,той е постъпил достойно.Коментирал е под името си.Това е голямо човешко достойнство.Безгрешни хора няма,но човек винаги трябва да застава зад думите и постъпките си.

А знам защо е този вой срещу мен.Кой  е той,си мислите вие,властващите,че да задава въпроси,да разваля рахатлъка ни.Как може Панайотов да внушава  у хората съмнения относно безгрешността на местните управници?За какъв се мисли той,че да уронва престижа ни.Така си мислите вие,сгушени в уютните си кабинети .С червена лепенка се опитвате хорските усти да затворите.Времето за това изтече.Безвъзвратно



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - няма
30.04.2010 14:01
Казваш, че другите джафкат а ти какво правиш. Нямало безпогрешни а ти за какъв се мислиш. задаваш въпроси, тъпи въпроси и питаш защо хората псуват. те псуват най вече тебе. чудя се само кога ще се намери някой да те осъди за лъжите и глупостите ти
цитирай
2. анонимен - Не манипулирай хората,Панайотов
30.04.2010 14:24
Не си задавал въпроси към кмета, а само си ги сложил на блога си и лъжеш най-нагло хората, че не ти отговаряли!!!Как не те е срам!Дори си пратил на вестник атака клевети!!Кого клеветиш?Града ни и всички нас!!!Ти си по-голям лъжец от всички!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: panaiotov
Категория: Новини
Прочетен: 1029829
Постинги: 1849
Коментари: 1054
Гласове: 1044
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930